M: Myyty
- Liskohallitus
M: Myyty
Kiitos kaikille kauppakkumppaneille
Last edited by Liskohallitus on Thu Jul 04, 2024 11:00 am, edited 11 times in total.
You ever heard that saying. "A man builds a thousand bridges and sucks one dick. To the world, he's not a bridge builder, he's a cock sucker".
-Play It to the Bone
-Play It to the Bone
- Tina DeMona
Re: M: Blu-ray ja DVD
^Minä olen tuota Female Prisoner Scorpion -boksia pitänyt silmällä jo ties kuinka kauan eli se kyllä kiinnostaisi. Aika huimat vaan tuntuvat hinnat olevan noilla Arrow'n lootilla niin sinulta tietysti toivoisi saavansa vähän edukkaammin. Mitä tuosta nyt sitten uskaltaisi tarjota ettet ihan pihalle naura niin ei kyllä oikein mitään hajua.
Ja taitaa kyllä jäädä joka tapauksessa ensi kuulle kun tänään tuli muutenkin törsäiltyä. Eli jos joku muu ehtii pikemmin niin en kanna kaunaa.
Ja taitaa kyllä jäädä joka tapauksessa ensi kuulle kun tänään tuli muutenkin törsäiltyä. Eli jos joku muu ehtii pikemmin niin en kanna kaunaa.
- Exterminator
- Site Admin
Onhan tuossa aivan kiinnostavia nimikkeitä Project A:n ja kakkosen voisi kyllä omistaa reiskana, enkä taida toistaiseksi... Vampyros Lesbos ehkä pitäisi olla nähtynä, jos tämä oli niitä parhaita Francoja. Tai ainakin paljon alastomuutta sisältävä, se on tärkeintä Eipä Kitanotkaan reiskoina huonontuisi todennäköisesti.
En nyt heti anakaan lähde vielä tarjoamaan mitään, pitää miettiä, nuo saattaisi kiinnostella... jos eivät toista omistajaa ehdi löytää.
En nyt heti anakaan lähde vielä tarjoamaan mitään, pitää miettiä, nuo saattaisi kiinnostella... jos eivät toista omistajaa ehdi löytää.
"Literally, the most perfect dick I've ever seen in my life."
- Liskohallitus
Eiköhän tähän joku hinta saada sovittua. Palataan asiaan vaikka ensviikolla. Viimeisestä myynneistä on sen verran aikaa etten tiedä sitten yhtään paljonko tuollaisen postikulut on nykyään. Toki jos olet joskus Hesan suunnalla liikkeellä niin voihan sen silloinkin livenä hoitaa.Tina DeMona wrote: ↑Thu Jun 20, 2024 5:13 pm^Minä olen tuota Female Prisoner Scorpion -boksia pitänyt silmällä jo ties kuinka kauan eli se kyllä kiinnostaisi. Aika huimat vaan tuntuvat hinnat olevan noilla Arrow'n lootilla niin sinulta tietysti toivoisi saavansa vähän edukkaammin. Mitä tuosta nyt sitten uskaltaisi tarjota ettet ihan pihalle naura niin ei kyllä oikein mitään hajua.
Last edited by Liskohallitus on Thu Jun 20, 2024 6:19 pm, edited 1 time in total.
You ever heard that saying. "A man builds a thousand bridges and sucks one dick. To the world, he's not a bridge builder, he's a cock sucker".
-Play It to the Bone
-Play It to the Bone
- Liskohallitus
Jos joku kiinnostaa niin eiköhän niistä joku hinta saada hierottua. Ei ole mikään erityinen kiire.Exterminator wrote: ↑Thu Jun 20, 2024 6:00 pmOnhan tuossa aivan kiinnostavia nimikkeitä Project A:n ja kakkosen voisi kyllä omistaa reiskana, enkä taida toistaiseksi... Vampyros Lesbos ehkä pitäisi olla nähtynä, jos tämä oli niitä parhaita Francoja. Tai ainakin paljon alastomuutta sisältävä, se on tärkeintä Eipä Kitanotkaan reiskoina huonontuisi todennäköisesti.
-Play It to the Bone
-Play It to the Bone
- Tina DeMona
Kuulostaa suunnitelmalta. Ja enköhän minä Hesaankin taas jossain välissä voi suunnata.Liskohallitus wrote: ↑Thu Jun 20, 2024 6:16 pmEiköhän tähän joku hinta saada sovittua. Palataan asiaan vaikka ensviikolla. Viimeisestä myynneistä on sen verran aikaa etten tiedä sitten yhtään paljonko tuollaisen postikulut on nykyään. Toki jos olet joskus Hesan suunnalla liikkeellä niin voihan sen silloinkin livenä hoitaa.Tina DeMona wrote: ↑Thu Jun 20, 2024 5:13 pm^Minä olen tuota Female Prisoner Scorpion -boksia pitänyt silmällä jo ties kuinka kauan eli se kyllä kiinnostaisi. Aika huimat vaan tuntuvat hinnat olevan noilla Arrow'n lootilla niin sinulta tietysti toivoisi saavansa vähän edukkaammin. Mitä tuosta nyt sitten uskaltaisi tarjota ettet ihan pihalle naura niin ei kyllä oikein mitään hajua.
- Liskohallitus
Tilannetta päivitetty. Nuo vielä jäljellä. Tarjouksia vaan rohkeasti niin saadaan hylly tyhjäksi.
-Play It to the Bone
-Play It to the Bone
- Liskohallitus
Päivitys. Nyt lähtee sitten halvalla loput!
-Play It to the Bone
-Play It to the Bone